Wednesday, January 12, 2011

~Peluk Aku Sekali~


Aku mmg senang nanges. Jiwa aku lembek. Jangan pernah buat aku terharu. Bergenangla air mata ni dibuatnya. Kadang2 boleh berjurai2 air mata ni, sebabkan dengar asal usul kraton dinegeri Yogjakarta satu masa dulu. Kagum dengan penceritaan bapak tu. Kelmarin dikedai makan Ikan Laga, aku membelek akhbar sementara menunggu pesanan aku sampai. Terus ke bahagian sukan sebab muke depannye cerita pasal Fasha Sandha pakai bikini kat Bali. Koser aku nak bace. Dibahagian sukan aku ternampak gambar di bawah ni. 


Aku seyes sebak tgk gambo Chong Wei peluk Misbun ni. Bergenang air mata aku bile bace pasal artikal ni. Nampak tak raut muke Chong Wei dalam gambo ni. Aku tak tahu nak lahirkan perkataan ape. Dalam hati dia mesti tersayat-sayat sambil berkata 'Janganla tinggalkan saya'. 


Lain pulak cerita gambar ni. Aku tgk gambar ni pun aku sebak. *Ok tak paham ngan diri sendiri*. Sir Alex Ferguson ni jaga Beckham dah 18 tahun. Bleh time Beckham nak kawin ngan Victoria, Sir Alex ni mcm tak restu. Gitukan ngalahkan bapak Beckham plak. Tapi dah jodohkan, elok aje couple tuh dah nak masuk 4org dah anak diorg. Sir Alex tak suke bile Beckham lebihkan kerjaya dia sebagai model Adidas la, Pepsi la. Sir Alex tak mo tumpuan Beckham lari. Mmg pun mcm lari bila satu mase tuh Beckham amek penalty bleh tak gol. Hangen sume org kecuali aku. Aku sayang Beckham. Hehehe...

Bila Beckham keluar dr Man. U masuk Real Madrid pastu masuk LA Galaxy, aku suke bila Beckham tersasul sebut 'football' kat USA. Pastu dia cecepat betolkan sebut 'soccer'. Alahai comel betol. Kalau boleh pilih, aku nak lelaki mcm Beckham ni jadi teman hidup. Dah la pakai jam tgn kanan. Haishh...

Aku tak paham motif entry aku kali ni...ermm...mau dipeluk lelaki hebat mcm Beckham kot. Errkss...




No comments:

Post a Comment