Saturday, January 8, 2011

~Hujan Burung~



On New Year Eve, birds fall from the sky, it starts off in somewhere. There is talk, there is rumors. Just over the horizon, that birds hit an invisible wall. What does it mean?  Wah speaking london lak. I think better don't. I don't want people checking me out. Bluweekk...

Fenomena 11:11. 

Hari ni office kene hujan coffee. Bos belanja coffee kat semua org. Termasuk aku. Tapi aku tak minum coffee. Sikit pun aku tak cube nak sip. Sebab semalam aku masih teringat cakap kawan. Tak rugi kalau tak minum kopi dalam hidup. Tapi rugi kalau tak minum teh tarik. Erm...aku dua-dua pun tak minum. Hishh rugi betol. 

Tapi aku teringat cakap kawan tu lagi,  gi London minum coffee, gi Indon minum teh botol, gi Cameron minum teh, jangan ko gi India sudah, nanti kene minum tody. Hahaha...mengong mung. Dok rok ngguh...aku selok suke tawu dok.



No comments:

Post a Comment