Friday, November 5, 2010

~Izin~

Its look like im blogging in every fest. First entry it was Hari Raya. Then break for a month, and today is Deepavali. Bukan ape aku lupe my own password sebenarnye. Jenuh pikir sampai sebulan. Apa untuk aku kisahkan disini?

Terlalu byk yg terjadi, paling terkesan cuti ke Europe dh approved. Hati mengembang bukan kepalang. Tapi duit belum menampakkan penambahan angka. Masih berusaha menyimpan helaian kertas bermuka gabenor itu. Kamikaze sungguh untuk tekad mau ke Europe. Biar apa pun rintangan aku tetap redah. Sampai pun terpaksa menjadi pekerja terpoyo. Itu mau aku!

Masa diakhir zaman ini laju menggila. Macam caldina memecut dilebuhraya utara selatan saja. November berulang lagi. Ini bulan aku. Bulan aku yg mana sudah cukup sifat dlm kandungan mak 29tahun lalu. Tunggu waktu untuk keluar sahaja. Dan tarikh itu akan mengulang lagi setelah 28tahun yg lepas dia mengunjungi aku. Waktu itu apa lagi mau aku!





No comments:

Post a Comment