Tuesday, November 9, 2010

~ Belum Waktu ~

Malam ni semua rakyat malaysia bertaraf marhaen, bersengkang mata. Ini kerja si TONY. Bukan Tony Romas, bukan juge Anthony Morse. Ini kerja Tony pak gelap. Tony tokey Air Asia. Promo hujung tahun yg aku tunggu datang juga tarikhnya. Bertongkat bulu mata menanti malam. Menggigil jemari mengetuk kibot. Brotben di usap, mulut turut terkumat kamit baca jampi mentera. Mohon2 brotben kasi kerjasama. Netbuk elok atas ribaan aku, sampai memecah lemak peha dek kepanasan bateri.

Hasil? Bertubi msg di YM, meletop2 merah menyala signal chat di Fesbuk, Oh Mai God lagu sms berbunyi. Semua tanyakan soalan yg sama. Ada ke tiket ko nyah? Dengan emosi kurang kawalan, aku mengkopipes hasil halaman asmara seperti di bawah. Aku izinkan semua menjadi bomoh malam ni untuk meramal keadaan aku sekarang. Huhuhu.


Select flights

Calendar
Sorry, flights for this date are unavailable or sold out. Please search for a different date or refer to our Flight Schedule for details. For flights departing within the next 12 hours, please contact our Call Centre.Click here to check our Flight Schedule.
Fares shown EXCLUDE taxes

Return



No comments:

Post a Comment