Tuesday, November 16, 2010

~Red Velvet Cake~

Merah menyala kek sekor ni. Jenuh aku gugel pasal kek ni semalaman. Siap aku mengWikipedia lagi pasal kek ni. Alkisahnye klik sini. Kek ni is layer kek selang seli ngan vanilla. APE VANILLA?? Macam ni la time aku bace wiki. Aku dan vanilla is like gajah dengan tebu. Memang favo la. hihihihi...
Jangan tanye pasal resepi. Aku mmg tak penah kisah dengan resepi kek ni. Yang aku tau dia nampak mengancam kau memang D'bom. Aku nampak kat blog sorg ni. Dia mmg buat kek ni sendiri. Syabas betey! Aku?? Nak buat sendiri? Is IDOK LE TEMAN. Aku sanggup je beli. Malangnye aku ni tak penah rase pun kek ni lagi. ekekekeke...
Dek kerana aku kemaruk nak sangat mencoba kek ni, aku pun gugel lagi. Celah mane ade jual kek ni. Aku bukanla jenis pemakan kek tegar. Make kurang la info pasal latest kek. Kek ni pun org dah makan berkoyan2 dah. Aku je jakun tak penah makan. huhuhuhu...
Gambar diatas aku amek dr website California Pizza Kitchen KLCC. CPK punye description trus buat aku pengsan. CKP tulis mcm ni ~Three layers of moist red velvet cake frosted with vanilla bean cream cheese and white chocolate curls. Served on vanilla bean sauce. Also available à la Haagen-Dazs ~ 

*aku dah pengsan tika ini*








No comments:

Post a Comment