Saturday, March 12, 2011

~With Little Help from My Frenz~



*lagu ini buat kawan2 yg byk membantu selama ini*

Jatuh bangun dalam kehidupan ni adalah perkara biase. Bebaru ini aku jatuh lagi. Ingatkan dah tak naik LRT, tak kan ade lagi la masalah aku jatuh pitam or pingsan doploh saat. Kali ni aku jatuh dalam opis. Pitam barang doploh saat mungkin. Aku rebah bebetul belakang pintu. Bila aku sedar je aku dah disandarkan pada kenangan...huhuhu...sandar kat dinding lowh.

Yang pasti bukan hero bangsawan yang tolong angkat. bluweekkk!! 

Syukur aku ada kawan2. Kate doktor blood pressure rendah sikit hari ni [semalam]. 100/160. Yang normal aku pun tak sure berape. Sebekla jatuh dalam opis. Kalu kat luar opis mau aku samak seluruh badan aku ngan air tujuh kolah masjid.

Hisshh...time2 mcm ni la aku in ngan lagu ni. Bak kate uncle Joe Cocker version Casey Abrams AI10...

I just want someone to love
Could it be anybody?
I just want someone
I need someone
To Love someone
Want someone
Want somebody
Love someone
Aaaaauuwwwwwwwwwwww.....





No comments:

Post a Comment