Saturday, December 18, 2010

~Incomplete~

Empty spaces fill me up with holes 
Distant faces with,no place left to go
Without you, within me
I can find no rest.Where I'm going is anybody's guess



I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I've prayed for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be INCOMPLETE


Voices tell me I should carry on
But I am swimming in an ocean all alone
Baby, my baby,   It's written on your face
You still wonder if we made a big mistake



I don't mean to drag it on 
But I can't seem to let you go
I don't wanna make you face this world alone
I wanna let you go

**************************************

Lagu ni BSB nyanyi time diorg dah umo 30-an. Suara pun dah jantanz sikit. Bila first verse Aj nyanyi sedap betol suara dia like usual la kan. Then bile masuk chorus suara Nick yg semakin serak, gabung plak ngan suara lembut Howie D. Gile strong lagu ni. Kevin main piano lak. Aku sgt jatuh cinta kalu lelaki pandai main instrument. Seyes! aku setiap kali dgr lagu ni rase nak nangeh. Rase siot perasaan tuh menusuk dlm jiwa aku yg blues ni. Lagu ni dah lame, tahun 2005. Zaman aku main cinta main jiwa. Sajala malam ni aku nak layan lagu ni. My feberet song foeber. Teringin nak nyanyi lagu ni dgn penuh perasaan mcm diorg nyanyi, nak ade suara seserak Nick Carter. Malam ni aku dok ulang lagu ni sampai jemu. Mcm ni la kalu dah dok sorg kat umah, sampai selase plak tu. Punya la aku menyanyi sampai jiran rase nyampah...hihihi...





No comments:

Post a Comment