Wednesday, December 22, 2010

~The Buried Life~


What you want to do before you die? Cerita ni setiap ari Rabu. Jam 9.30 kat 8tv. Arini punye episod aku tgk, punya la bikin aku jiwa aku meruntun. Cool 4 org mat saleh yg cute ni. Diorg buat keje ni sebab diorg dah bosan hidup tanpa hala tuju selama ni. And diorg pun wat list 'What you want to do before you die'. Tak kisah la mcm mane diorg bleh terbit cerita ni. Alkisahnya tujuan cerita ni mulia. 

Every week diorg akan travel to any town. Looking for stranger and asking the same question 'What you want to do before you die'. This week aku tgk ade gurl name Queen. Dia punye wish nak pi kubur mak dia. Mak Queen mati mase taufan kathrina. Kubur mak Queen kat Denver. Queen nak pi Denver ni, tapi tak dek duit. So that 4 cute guy ni kenela make her wish carik kubur mak dia kat Denver come true.

Alahai sedih sudah, 4 org ni punye la mulia. Pi mintak keje kat Corky's, kutip sebanyak yg boleh tip untuk terbangkan si Queen ni. Sukses donk! Then 4 org ni pi la jumpe Queen balik. Diorg bgtau la kat Queen yg diorg keje kat Corky untuk collect tip sebanyak yg mungkin. Kalau la ade stranger yg sudi buat mcm tuh untuk aku, mau aku drama kat situ. 

Kalau la diorg ni datang Wangsa Maju ni, jumpe aku and tanye 'What you want to do before you die', ape aku nak jawab ek. Bleh tak aku nak tau sape yang akan terima organ aku sebelum aku mati? Tapi mane boleh. Aku kene mati dulu baru organ aku diambil org. Ape aku nak buat ek sebelum aku mati?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15...

Buffer time dah 15 minit. Aku tak boleh pikir.Dem! Tak pe la, bagi aku tidur dulu. Biar aku jumpe jawapan dalam mimpi nanti. Selamat malam dulu. 

1 comment:

  1. OH.. Kerana astro tiada di rumah, harus lah layan 8tv yek. huhuhuhu.
    aku doakan ko panjang umo..

    ReplyDelete