Tuesday, December 21, 2010

~Bukan Orang Suci~


Kisah cinta. Tapi bukan cinta sebenar. Ini hanya untuk suka2. Untuk hiburkan hati bila ade perasaan berbunga2. Rasa macam rama2 terbang dalam perut bila tgk si kacak. Kacak ke soalnya. Bukan kacak. Tapi karisma itu berantai dalam diri si kacak tadi. Bikin perasaan aku suka dgn rasa ini. Mungkin salah rasa ini. Arghh...persetankan.

Aku akan jadi suka bila dia tundukkan wajahnya dan lighting dr ceiling menyimbah separuh wajahnya. Jelas kesempurnaan wajah kacak itu. Ishh...hensem betol mamat ni, dalam hati je la tapi. Kalau la dia tahu perasaan ni. Kompem2 ini pesanan dari dia. 


Bukalah matamu
Berpaling dari diriku
Benamkan semua mimpi-mimpimu
Jujur pada hati
Masih banyak cinta menanti
Jangan kau harapkan aku


Aku tak kecewa kalau itu pesannya. Sebab aku sudah tahu kamu. Tapi biarkan aku gembira dengan rasa ini. Boleh? Mesti la boleh, sebab dia belum tahu dan tak kan tahu. 

No comments:

Post a Comment