Friday, December 31, 2010

~Ujung Waktu~


Kalau boleh tak mau ulang tayang. Bukan cerita P.Ramlee yg main ulang2. Aku nak yg baru je semua nanti. Aku tak mau nanti jalan cerita yg sama jugak. Bagi la aku jalan cerita yg lain sikit. Cerita yg lebih segar. Urban sikit kot. Tapi kalu cerita dapat hidayah, lagi bagus. Alhamdullilah. Watak pun biar la ramai. Aku jemu asek ramai itu aje. Tapi kalu ramai tuh menyiksakan, buat aku tertekan aku mintak jauh la. Kalau nak kasi jugak, aku terima. Tapi mohon watak aku lebih kuat dr segi mental dan fizikal.  Aku tak kisah cerita tuh sedih ke, eppy ke, seram ke, pilu ke. Yang penting jgn ulang jalan cerita yang same. Aku dah jemu.  

Ni ape ni? Pelakon ke ko? Dapat offer blakon ke ko? Harus la tak kan. 

Ni harapan 2011.

Selamat Tahun Baru Aku.




No comments:

Post a Comment