Monday, May 30, 2011

~ Happy to be Gone ~

Saat akhir aku hari ini perasaan aku aneh. Banyak yang perlu aku langsaikan. Naik turun naik turun tangga selesaikan satu persatu. Aku rasa aku diganggu mungkin. Tak tahu apa perkataan yang tepat untuk kamu. Tapi aku mmg rasa amat terganggu. Aku perlu uruskan kereta, rumah, baju didobi pastikan ia siap sebelum aku berangkat malam nanti. Aku perlukan infomasi tentang kenderaan bila aku tiba disana nanti. Aku masih mencari dengan bantuan En.Google. Ini adalah perjalanan solo aku yang pertama kalinya. Ke kota yang aku belum familiar. Yang bukan untuk 5-6 hari, tapi untuk 3bulan.

Aku terus diganggu dengan makhluk 'NICE' ini. Aku tak punya waktu untuk pengetahuan kamu. Tapi mana mungkin aku senyapkan diri. Sambil mengutip baju kotor terakhir aku membalas SMS, sambil aku bersiap aku membalas SMS, sambil aku turun tangga aku membalas SMS, sampaikan aku terlupa bawak beg duit gara-gara makhluk ini. Sudah aku suruh dia berenti pun dia masih punya sisa baki untuk meneruskan SMS dia. Aduh makhluk ini ya ampun. Mujur aja aku makin cekap pandu kereta. Sebabnya sambil memandu juga aku membalas lagi SMS dia.

Dari mlm tadi aku berasa tidak pasti dengan rencana aku. Aku mungkin akan tersalah langkah, atau mungkin ini cara terbaik untuk aku mengenali lebih tentang hidup. Bermalam2 aku basahkan bantal aku dengan....AIR MATA la. Berat untuk aku putuskan semuanya.

Dan kamu memudahkan aku....

No comments:

Post a Comment