Sunday, October 9, 2011

~9.10.11~




Kali ni lain. Kali ni berat sikit hati. Rasa garu-garu sejak beberapa hari sebelum hari ni. Tak macam dulu. Dulu, kemalangan jiwa. Kali ni, situ aje yang dpt offer. Kalu nak tunggu offer lain, ntah bile2. Hutang Caldina kene bayar jugak. Last2 wat degil le jugek. 

Terpaksa la aku balik...erks bkn balik...Terpaksa la aku pergi...ermm tak sedap pergi. Yang pertama dulu ye aku pergi. Terpaksala aku datang balik. Mungkin 'datang balik' lebih tepat. Datang semula ke daerah yang malamnya lekas datang. Daerah yang banyak suku kaum. Dan yang paling memilukan hati aku, daerahnya yang tiada Mekdi. 

Bila teringat daerah tuh tak dek Mekdi, aku qada' menu Mekdi puas-puas. Sekali aku order, macam nak makan 3 orang. 



Hari ni tarikh cantik. Jadi aku pilih untuk berangkat. Esok pun tarikh cantik, dan aku pilih untuk mula kerja. Aku mmg suke main nombor cantik2. Senang nak ingat sejarah hidup. Harap aku kat sane biarla baek baek aja. 

Tinggal la semua yang di Tambun. Anak sedara baru pun blom sempat tgk lagi. Nanti jumpe Fahrin tau-tau dah besa. Harap-harap aku baek baek aja la kat sana. 



Huk..huk...dah kene masuk dah...tak boleh patah balik. Selawat je la banyak-banyak. Assola tu wassalam...assola tu wassalam...



No comments:

Post a Comment