Tuesday, April 19, 2011

~ Abang Saleh ~

Remuk. Hancur. Punah semua harapan yang aku dambakan seminggu dua ni. Kecewa sama sekali. Aku fikirkan mungkin ada peluang untuk tinggal ditanah seberang. Lepas hari yang paling perit aku tempoh saban hari, tetibe ade lak sinar harapan yang mengintai. Aku memburu sinar itu. Sinar yang aku harapkan sepanjang dua minggu ni. Sinar itu adalah Abang Saleh. Tapi sekarang Abang Saleh bukan sinar yang aku carik lagi. 

Abang Saleh... lelaki yang belum kenal sapa aku. Maksud aku dia mmg tak tau menahu tentang aku. Aku aje yang kenal dia. Aku aje yang stalker line phone dia. Hahaha. Habis semua aku jejak pasal Abg Saleh. Aku call Abg Saleh. Aku sms Abg Saleh. Saban hari aku tunggu balasan dr Abg Saleh. Masih belum. Sampaikan smlm Rejab call, aku pikirkan itu Abg Saleh. Sape suruh dia pakai no. phone office dia.

Hari ni aku cuba untuk sms Abg Saleh. Good news is Abg Saleh balas sms aku buat julung kalinyaaaa. Tapi isinya buat aku terperuk bawah katil dalam kegelapan bilik ini. Keciwa. Ini semua salah Kak Fit. Kak Fit tak lulus geografi. GAGAL. grrrrrrrrkk..

Makenye aku perlu rangkakan plan B. Mengapa dunia ini tidak adil...huk huk huk...

3 comments:

  1. Apaa kau merepek ni setannnn.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. wahahaha...ko taktau ma..aku skang payah nak ngadu kat sesape..ko dah bz ngan anak n laki ko...sobsobsobsobbbb...

    ReplyDelete
  3. ala aku pun sedih aku takleh luang mase ngan ko cam dolu2.. sob sob sob

    ReplyDelete