Monday, December 19, 2011

~ Am Suck [Part 3] ~


Sejak kejadian seludup ke resort sebelah, aku jadi bertambah best duduk kat pulau ni. Aku suke sebenarnye duduk kat pulau ni. Pengalaman tuh lain sangat. Keje tapi macam tak keje sangat. 3minggu kat pulau, seminggu balik darat. Life pun simple aje. Aku tak beli baju pun dok sini. Atas pulau aku tak penah kuar duit sesen pun. Gi keje pakai t-shirt bodoh aje. Tak yah nak iron2 baju kat sini.

Jumpe ngan macam-macam orang. Lain-lain negara. Pestime aku jumpe orang Ukraine dalam hidup aku. Skang ni Ras Adibah Radzi ade kat sini. Sempoi la dia tuh. Gigih orangnye. Anak angkat dia name Umar Ras Engel, pun dah beso 4 tahun dah. Handicap pun bleh bela anak angkat. Tapi tgk la dia keje ape plak kan. Sebabkan dia personality tv, si Paulo bos aku suruh aku tulis pasal dia dalam blog resort. Tak koser mak nak layan cadangan Paulo tuh. Kang blog resort, aku buat jd mcm blog abg nara plak. Huhuhu…aku cakap kat Paulo, tak bleh sebarang cerite pasal orang pemes kat kat blog kite. Orang pemes tak ske. Kang paparazzi tau plak activity orang pames tuh. Ekekekeke…baik punye aku kelentong…tapi last-last aku kene gak tulis kat blog resort pasal kehadiran personality tv ni...dah le tak dek muke aku dlm picture tuh...huh.Pasal aku tukang amek gambo.

Dah aku tercerita pasal ni plak. Aku nak cite pasal aku sebenonye. Entah la, pendek cerita aku nak dok pulau. Tak mau balik semenanjung lagi wat mase skang ni. Kalau mak ayah berkeras gak soh balik, baru aku pikir pasal balik. Skang ni mak ayah aku tgh berkeras la ni, pasal kakak aku dah sampai Ipoh kemarin. Skype ngan mak aku kat FB semalam derang soh balik sampai nak makan screen laptop tu mak aku bercakap...Hahahaha…tak pe…tunggu derang berkeras tahap minuman keras, maksud aku sampai jatuh hukuman berat kat aku kalau aku tak balik. Tak baik derhaka sebenarnye, tak cium bau syurga plak aku nanti.

Kak Dayang cakap kat ayah, aku takkan balik selagi Hans Isaac tak datang pulau aku menyelam...ekekeke...sebek kak dayang sokong...tapi ayah aku jawab 'apekejadahnye'. Aku boleh bayangkan ayah aku cakap 'apekejadahnye' tu macam gaya Wan Kamaruddin. Hahaha...ok aku berdosa!

Stop disini!!!



No comments:

Post a Comment